Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Temmuz 2017 Cuma

Tırnak Bakımımda Neler Kullanıyorum?

Herkese yeniden merhaba,
Instagram Hesabımda sık sık sürdüğüm ojelerin fotoğraflarını paylaşıyorum.Her paylaşımım sonrası sizlerden sorular geliyor.En son bununla başa çıkmayacağımı fark edip daha kalıcı olması adına buraya yazmaya karar verdim.Böylece aramıza yeni katılanlar olduğunda kolaylıkla yaptığım şeyleri,kullandığım ürünleri bulabilirler.
Tırnaklarım sağlıklı ve hızlı uzayan cinsten,yapı olarakta oldukça sert.Hızlı uzatmak,sertleştirmek adına yaptığım bir şey olmadı çünkü zaten bildim bileli böyleydi.
Ben manikürümü yaparken tırnaklarım uzunsa kısaltıp,tırnak etlerimi kesmek ve kütiküllerimden kurtularak kuru görüntüyü yok etmekten başka bir şey yapmıyorum.

Hangi ürünlerle nasıl yapıyorum kısmına şimdi geliyorum.
1.Kalyon Tırnak Eti Temizleyici
2.Flormar Care&Go
3.Vaseline
4.Altera Intensiv Creme
5.Mixup Sulphur
Totalde bu ürünlerin hepsi tırnak etlerini yumuşatıp manikürünüzü yaparken kolaylık sağlamaya ve nem vermeye yarıyor.Sadece aralarına en yeni katılan Mixup Sulphur nem dışında, tırnakları hızlı uzatmayı ve sarı görünümü almak gibi artı etkiler sağlıyor.
Bu ürünlerden hepsini almanıza tabiki gerek yok ancak Mixup Suphur bence herkeste bulunması gereken güzel bir ürün.(Büyük Migroslardan bulabilirsiniz)

1.Ben elimi yağlı şeylere bulaştırmak istemediğimde Kalyonu oje gibi tırnak etlerime sürüp tırnaklarımı itiyorum ve sonucundan memnunum.(Gratis'den almıştım)

2.Altera içeriğindeki kayısı çekirdeği yağı sayesinde tırnak etlerine nem vererek yumuşatıyor böylece kuru görünüm ortadan kalkıyor.(Rossmann mağazalarından bulabilirsiniz)

3.Flormar tamamen yağ formlu olan tıpkı oje çıkarıcılar gibi süngerli bir kutuda bulunan oldukça pratik bir ürün.Tek tek tırnaklarınızı sokup içinde birkaç saniye tutmanız yeterli.Ben özellikle kışın kullanıp üzerine eldiven giyip iyice o yağların işlemesini bekliyordum.Hatta bazen öyle uyuduğum oluyordu.(Flormar mağazalarından bulabilirsiniz)

4.Vaseline ise manikürde en eski uygulamalardan biri sanırım.Amaç yine güzelce tırnak etlerine yedirip kuru görüntüsünü almak ve nem sağlayarak yumuşatmak.

Ben ayda 1 veya en fazla 2 kez suyla manikür yapıyorum.Ilık bir suya biraz limon azıcık antibakteriyel sabun ve birazcık evde olan bir yağdan damlatıyorum.(hindistan cevizi yağı,zeytinyağı,kayısı çekirdeği artık evde ne bulunuyorsa)
Tırnak etlerim iyice yumuşadıktan sonra yukarıdaki bu slikon uçlu aparatla itiyorum ve kesmeye başlıyorum.Portakal çubukları da kullanabilirsiniz ama ben böyle daha pratik buluyorum.Slikon olduğu için dezenfekte etmem de kolay oluyor hemen alkolle silip kutuya koyuyorum.
Kısaltmam gerekirse kısaltıp ,sonra her zamanki gibi törpüyle şekil veriyorum.Metal törpü zararlı tırnağı inceltiyor diyorlar ancak ben senelerdir bu şekilde kullanıyorum.Ama sizin hassas tırnaklarınız varsa kağıt veya cam törpü de kullanabilirsiniz.
Metal Törpüm ve etlerimi kestiğim pens solingen markasına ait senelerdir kullanıyorum ve oldukça memnunum.Sadece ben kullandığım için de içim oldukça rahat.Eczaneden aldığım saf alkolle her manikür sonrası silip kaldırıyorum.

Ayda 1 ya da 2 kez bu şekilde yaptıktan sonra her oje sürmeden önce üstte bahsettiğim ürünlerden birini dönüşümlü olarak kullanıp tırnak etlerimi itip ojemi sürüyorum.
Her oje sürmeden önce Sephora Base Coat'u tırnağıma sürüyorum ve üzerine ojeyi uyguluyorum.Böylece tırnağım sararmıyor veya koyu renkli ojelerin izleri kalmıyor.Bir çeşit koruma kalkanı diyebiliriz.

Aseton tırnakları gerçekten çok fazla inceltip yıpratıyor.Ben LR markasına ait bu çok pratik oje çıkarıcıyı kullanıyorum.İçerisinde kayısı çekirdeği yağı var ve aseton içermiyor.Parmaklarınızı içine tek tek batırıp 2-3 saniyede ojenizi çıkartıyorsunuz.Koyu renk ojeleri bile anında çıkarıyor.ÇOK ÇOK ÇOK memnunum herkese tavsiye ederim. (bu sayfadan ulaşabilirsiniz)
Artı olarakta çok pratik bir üründen bahsetmek istiyorum.Bunun bakımla alakası yok ama hayat kurtarıyor diyebilirim.Ojelerimizin bir süre sonra kıvamı değişiyor,sakız gibi oluyor.Bir iki damla Kalyon oje inceltici koyduğumuz zaman gerçekten ilk günkü hale dönüyor.(Gratis'de 3 TL'ye bulabilirsiniz)
Yine tırnaklarınıza değişiklik katmak için bu tarz stickerları yapıştırıp üzerine bir kat cila sürebilirsiniz.(Gratislerde bulabilirsiniz)
Oldukça uzun bir yazı oldu.Ben evde kendim yaptığım bakımları, kendi yöntemimi sizlerle paylaştım.En mükemmeli bu ya da en doğru bu şekilde asla demiyorum.Bana çok sorulduğu için ben böyle yapıyorum diyorum.Unuttuğum bir şey olursa yeniden güncellerim.Bu yazının ikincisini de sizden gelen soruları yanıtlayacak şekilde yazacağım.Soruların çoğunu not etmiştim ancak sizin sormak istediğiniz bir şey olursa bana yazabilirsiniz.
Sevgilerimle.





2 yorum:

  1. Dünya'nın en mükemmel tırnaklarına sahip olmak için demek ki bunları yapmak gerekiyormuş!

    YanıtlaSil